de gruyterBiblioteka Główna UwS uzyskała dostęp testowy do wszystkich e-czasopism De Gruyter. To łącznie 857783 artykułów, między innymi z takich dziedzin wiedzy jak: Law, Materials Sciences, History, Engineering, Linguistics and Semiotic, Chemistry, Life Sciences, Classical and Ancient Near Eastern Studies, Medicin, Business and Economics, Literary Studies, Physics, Mathematics, Philosophy, Industrial, Chemistry, Social Sciences, Islamic and Middle Eastern Studies, General Interest, Computer Sciences, Arts.  Dostęp do e-czasopism obejmuje również archiwalne numery do 1995 roku.
Dostęp z sieci uczelnianej (wejście).
Test bazy od 21 października do 20 listopada br.


statistaSTATISTA to jedno z największych miejsc w Internecie poświęconych statystyce. Udostępnia dane z ponad 22 500 źródeł, które obejmują ponad 170 branż. Umożliwia to dostęp do ponad 1,5 miliona statystyk, prognoz, dokumentacji, raportów i infografik oraz własnych badań dotyczących 80 000 zagadnień. Oprócz danych liczbowych na portalu znajdziemy także raporty i studia analityczne. Dostęp do platformy (strona www)
Dostęp tylko z sieci uczelnianej. Test bazy do 25 listopada br.
Politykę Otwartego Dostępu Uniwersytetu w Siedlcach określa Zarządzenie nr 15/2024 (wersja dostępna cyfrowo). Polityka dotyczy publikacji i danych badawczych powstałych w wyniku finansowania ze środków publicznych, w których w afiliacji podano Uniwersytet oraz rozpraw doktorskich doktorantów UwS.


Pełnomocnik Rektora ds. otwartego dostępu i polityki publikacyjnej

dr Edyta Bombiak, tel. 26 643 17 16, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyżur: we wtorki w godz. 11:30 – 12:30 w budynku Wydziału Nauk Społecznych (ul. Żytnia 39), pokój 1.50

Data stewards dla dyscyplin

  1. Historia: dr Arkadiusz Zawadzki, tel. 25 643 18 54, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Informatyka: dr Artur Niewiadomski, tel. 25 64 311 27, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; dr Grzegorz Terlikowski, tel. 25 643 11 54, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Literaturoznawstwo: dr Maxim Shadurski, tel. 25 643 18 84, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Literaturoznawstwo: dr Jarosław Wiliński, tel,. 25 643 18 77, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Matematyka: dr hab. Agnieszka Gil-Świderska, tel. 25 643 11 33, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Nauki biologiczne: dr Małgorzata Strzałek, tel. 25 643 12 16, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  7. Nauki chemiczne: dr Bartosz Michalczuk, tel. 25 64 310 05, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  8. Nauki o bezpieczeństwie: dr Damian Jarnicki, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  9. Nauki o polityce i administracji: dr Monika Stachowiak-Kudła, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  10.  Nauki o zarządzaniu i jakości: mgr Maryla Karczewska-Czapska, tel. 25 6431843, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  11. Nauki o zdrowiu: mgr Paulina Jaszczuk, tel. 25 643 12 86, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Pedagogika: dr Katarzyna Skalska, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  13. Rolnictwo i ogrodnictwo: dr inż. Milena Truba, tel.: 25 643 13 18, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; dr inż. Krzysztof Kapela, tel. 25 643 13 27, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  14. Zootechnika i rybactwo: mgr Grzegorz Adamczyk, tel. 25 643 12 58, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Baza Wiedzy UPH jest centralnym systemem ewidencji, archiwizacji i upowszechniania efektów działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej pracowników 
i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Jenocześnie pełni funkcję repozytorium instytucjonalnego.

Platforma ma wbudowany mechanizm formalnej oceny publikacji naukowych. Punktacja nadawana jest automatycznie publikacjom od 2017 r., zgodnie 
z obowiązującymi aktualnymi rozporządzeniami Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Do Bazy Wiedzy UPH przemigrowano zasoby Bibliografii Publikacji Pracowników UPH oraz Repozytorium UPH. Dane z 2022 roku wprowadzane są na bieżąco.

UWAGA: Opisy bibliograficzne publikacji mogą zawierać nieścisłości. Obecnie trwa korekta danych. Jako pierwsze weryfikowane są publikacje z lat 2017-2021.

Prezentacja Bazy Wiedzy UPH (PDF)

Edycja profilu Pracownika - prezentacja (PDF)

 

WEJŚCIE DO BAZY

 

Baza została wdrożona w ramach projektu Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój. Koncepcja i projekt techniczny Bazy Wiedzy opracowane zostały na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych PW w ramach projektu PASSIM (realizacja w ramach zadania badawczego SYNAT finansowanego ze środków NCBiR). System funkcjonuje w ramach oprogramowania Omega-PSIR.

Jednostką odpowiedzialną za administrowanie i funkcjonowanie Bazy Wiedzy UPH jest Biblioteka Główna.

Administratorzy

osoba odpowiedzialna nr telefonu e-mail
mgr Jowita Sobiczewska:
administrator merytoryczny, zarządzanie rodzajami kont
użytkowników, szkolenia.
25 643 17 46 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Małgorzata Kanteluk:
administrator, zarządzanie profilami autorów, korekta
i autoryzacja danych.
25 643 17 51  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Magdalena Chromińska:
administrator, zarządzanie repozytorium oraz odpowiedzialność
za dane czasopism wydawanych na UPH.
25 643 17 53  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     


Redaktorzy

jednostka osoba odpowiedzialna nr telefonu e-mail
Wydział Nauk Humanistycznych mgr Edyta Trębicka 25 643 17 47 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach;
Centrum Języków Obcych;
Centrum Sportu i Rekreacji;  Szkoła Doktorska;
Archiwum, Biblioteka Główna
mgr Patrycja Gach 25 643 17 54 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych;
Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
mgr Marcin Malik 25 643 17 47 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Nauk Społecznych mgr Monika Nakonieczna 25 643 17 49 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
       

Lector to baza powstała w wyniku unijnego projektu UPH w Siedlcach - Uniwersytet MAXI. Przeznaczona jest dla użytkowników z niepełnosprawnościami, zarówno studentów jak i pracowników UwS.  Baza daje wykładowcom możliwość zamieszczania materiałów dydaktycznych dla studentów.

Uprawnienia do korzystania nadawane są zgodnie z Art. 6.1.18 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 1994 r. (Dz.U.2021.1062).
Dostęp do bazy możliwy  jest po uprzednim zweryfikowaniu osoby zainteresowanej przez pracownika Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami (CWON) UwS. Administrator CWON nadaje użytkownikowi odpowiedni status.

Aby uzyskać dostęp do bazy wymagane jest konto użytkownika, które można utworzyć tutaj. W celu weryfikacji uprawnień dla konta skontaktuj się z pracownikiem Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UwS: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 25 643-15-30

Jak korzystać z Lectora? - prezentacja

lector.blue cr
Wejście do bazy