- Sumaryczny IF
- Sumaryczny SNIP
- Sumaryczny CiteScore
Podstawa prawna
Zarządzenie Rektora nr 95/2023 z dnia 16 pażdziernika 2023 roku, w sprawie obowiązku afiliacji osiągnięć naukowych i twórczych pracowników, doktorantów i studentów UwS - wersja dostępna cyfrowo
Zarządzenie Rektora nr 6/2023 roku z dnia 26 stycznia 2023 roku, w sprawie w sprawie utworzenia Bazy Wiedzy UwS - wersja dostępna cyfrowo
Materiały informacyjne
Prezentacja Bazy Wiedzy UwS (PDF)
Edycja profilu Pracownika - prezentacja (PDF)
Zgłaszanie publikacji i innych osiągnięć naukowych - prezentacja (PDF)
Jak obliczyć sloty i punkty za dany rok? - film
Jak złożyć oświadczenie nr 3 upoważniające UwS do wykazania osiągnięć - film
Jak ponownie złożyć oświadczenie nr 3 - film
Jak zatwierdzić dyscyplinę przy publikacji - film
O bazie
Baza Wiedzy UwS jest centralnym systemem ewidencji, archiwizacji i upowszechniania efektów działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej pracowników i doktorantów Uniwersytetu w Siedlcach. Jenocześnie pełni funkcję repozytorium instytucjonalnego.
Platforma ma wbudowany mechanizm formalnej oceny publikacji naukowych. Punktacja nadawana jest automatycznie publikacjom od 2017 r., zgodnie z obowiązującymi aktualnymi rozporządzeniami Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Baza została wdrożona w ramach projektu Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój. Koncepcja i projekt techniczny Bazy Wiedzy opracowane zostały na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych PW w ramach projektu PASSIM (realizacja w ramach zadania badawczego SYNAT finansowanego ze środków NCBiR). System funkcjonuje w ramach oprogramowania Omega-PSIR. Jednostką odpowiedzialną za administrowanie i funkcjonowanie Bazy Wiedzy UwS jest Biblioteka Główna.
Administratorzy
mgr Jowita Sobiczewska: administrator merytoryczny, zarządzanie rodzajami kont użytkowników, szkolenia. |
25 643 17 46 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Małgorzata Kanteluk: administrator, zarządzanie profilami autorów, korekta i autoryzacja danych. |
25 643 17 51 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Magdalena Chromińska: administrator, zarządzanie repozytorium oraz odpowiedzialność za dane czasopism wydawanych na UwS. |
25 643 17 52 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Redaktorzy odpowiedzialni za zasoby nauki
Wydział Nauk Humanistycznych | mgr Anna Zawadzka | 25 643 17 48 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wydział Nauk Rolniczych; Centrum Języków Obcych; Centrum Sportu i Rekreacji; Szkoła Doktorska; Archiwum, Biblioteka Główna |
25 643 17 48 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | |
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych; Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu |
mgr Marcin Malik | 25 643 17 47 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wydział Nauk Społecznych | mgr Monika Nakonieczna | 25 643 17 49 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wydział Sztuki | dr Anna Karolina Zwoniarska | 25 643 18 04 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Redaktorka odpowiedzialna za patenty
mgr Magdalena Tarała, tel. 25 643 19 60, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Redaktorki odpowiedzialne za projekty i aparaturę badawczą
mgr Monika Ociesa, tel. 25 643 19 43, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Elżbieta Łęczycka, tel. 25 643 19 45, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.mgr inż Eliza Popławska, tel. 25 643 19 81, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Agnieszka Ślepowrońska, tel. 25 643 19 36, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.